View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Fester du lit til en forklaring basert på hvor utfyllende den er? Det er skremmende at folk har et så sterkt behov for å ta et standpunkt, uten å sette seg inn i saken.

At du synser rundt en mulig agenda til kilder, uten noen annen årsak enn at du tviler på innholdet.. Vel, hva skal man si? Det høres ut som en god fremgangsmåte for folk som vil finne en personlig og ukorrekt oppfatning av ting.
Vis hele sitatet...
Hvis du leser mitt første innlegg så står meningen min om 9/11 der, som i korte trekk var at administrasjonen visste om terrorplanene på forhånd.

Jeg var mulig litt bastant etter videoen jeg så om WTC7 teorien for første gang idag og hørte fagfolk uttale seg, så er ikke noe jeg har gått å spekulert rundt i flere år akkurat, bare litt idag.. Fin debatt teknikk forresten, en nedlatende væremåte hjelper jo alltid på med påfølgende hersketeknikker. Gratulerer!

Jeg forholder meg ydmyk og vet lite konkret om WTC7, og var egentlig kun en snutt jeg bare ville dele for å høre hva dere mente.

Men jeg fant innlegget til Provo der argumentasjonen på hvorfor ikke noe demolering fant sted var noe mer overbevisende en YouTube klippet.