View Single Post
Du mener den linken der er med å utrydder all form på tro av alle guder og religioner. Merkelig at det ikke er mer oppstyr rundt den teorien. Synes også det er merkelig at den fremdeles blir kalt teori når det er helt bekreftet og sikkert.
Face it....hverken jeg eller du vet hvordan jorden ble til. Du tror på evolusjonsteorien (greit nok det), mens jeg ikke vett hva jeg skal tro siden jeg ikke sitter med svarene og det er såpass lenge siden Det er en grunn for at verden diskutere dette den dag i dag. At du sitter her og hevder det du linker til er det korrekte viser jo bare din form for å i det hele tatt gidde å høre på hva andre tror eller mener.

Sitat av ztaale Vis innlegg
Okei, mulig jeg hoppa på konklusjonen litt for tidlig, men måten du kritisk etterspør informasjon og beviser tilsier at du har en annen tro enn det vi som tror på evolusjonsteorien har, og siden temaet er religion/gud så er det jo naturlig å anta at du er av kristen tro.

Utdyp gjerne hva ditt ståsted er.
Vis hele sitatet...
Mitt ståsted er at jeg ikke har noen som helst fasit på hva som er det korrekte. Jeg liker å høre forskjellige teorier, men jeg kan ikke plukke ut en jeg synes høres stilig ut og deretter velge å tro på den.
Hvordan universet ble til er det ingen som vet.