View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Deepfake er jo utbredt men enda er det lettere å se på øya og tenner/tunge/munn!

Får du tatt skjermopptak med telefonen din? Nyere Ios skal ha det og tror android har det
Vis hele sitatet...
Men la oss ta eksempel med dame nr 2 som ville møtes etter to meldinger og spurte om hjemadressen min istedet for offentlig sted. Hun sendte meg snap hvor hun vinket på måten jeg ba om, en måte man ikke lett finner tilfeldige videoklipp av som i tillegg skal være av den samme jenta man evn bruker i catfishinga, hun er en etnisitet på videoene, men jeg tok hun i å sende et bilde fra kamerafull i det hun påstod var live snap fordi lyset fra bakgrunnsvinduet var en annen tid på døgnet. Det snakka hun bort og sa at hun sendte fra kamerarull som livebilde for at jeg ikke skulle lagre det fair enough.
Men etter å ha prøvd å doxe henne er alt jeg finner snappen hennes på en kontaktnettside hvor hun forteller hun har en helt annen etnisitet og hudfarge, det er no way i havet at den jenta jeg snapper med er av den etnisiteten så det jeg mistenker er at noen bruker snappen til å catfishe og har prøvd seg med å utgi seg for å være forskjellig type eksotiske damer for å lokke folk inn på snap.

Har lest om lokkeduer for ranere og utpressere som jeg er redd for om jeg gir hun adressen min. Hun sier at det ikke er noe vits å møtes ute siden alt er stengt som er legit nok men det er noe som ikke stemmer helt.

Ja har allerede screenrecorda hver gang hun har sendt bilder bare for å kunne sammenligne de haha folk vil si jeg er gal