View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Antidote Vis innlegg
Uansett så er det jo også en moralsk konsensus i samfunnet at sex med dukker som er laget for å ligne et barn på mest mulig måte, er feil. Her var det tross alt snakk om barneklær, og en varmefunksjon i dukka.
Vis hele sitatet...

Du argumenterer med at dette er feil, ja dette er veldig tabubelagt, - og jeg tviler på at vi noen gang kommer til å se sexdukker i barneutførelse på Kondomeriet. Men selv om allmennheten mener dette er feil, skal vi dermed forby det slik som KRF nå ønsker? Jeg mener det kan være en del av en løsning på et problem som rammer de mest sårbare i samfunnet, og et problem som er veldig vanskelig å forhindre før skaden er skjedd. Jeg tror det å fordømme og forby, bare fordi noe er så til de grader feil, ikke er et steg i riktig retning. Man burde i det minste utrede om dette kan ha noe for seg, før man legger det helt vekk og gjør det ulovlig. Pedofili har alltid eksistert, og vil med høy sannsynlighet ikke være noe man kan løse med terapi eller medisiner i fremtiden. Da må man kunne se seg om etter nye løsninger, - som kanskje ikke er perfekte, men så absolutt kan ha noe for seg, når alternativet er så uendelig mye værre.

Jeg argumenterer ikke for at jeg ønsker eller tror at konsensus om å bruke slike dukker skal endre seg, slik som fks. abort eller homofili. Men jeg har stor tro på at slike dukker kan forhindre (mange) pedofile til å forgripe seg på barn, og fungere som en løsning både samfunnet og de pedofile kan leve med.