View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er på ingen måte et forsøk på å glorifisere slike folk, men jeg kan nesten ikke se for meg hvor vanskelig det må være for disse folka å ha slike tendenser uten mulighet for tilfredsstillelse. Det å vite at det er galt og klare å sette moral over lyster er nok ingen smal sak. Jeg vet ikke helt hvor jeg stiller meg til disse dukkene - i mine øyne blir det kanskje steget for nærme den ekte tingen, men på en annen måte, hvis de klarer å sette grensa der og ikke la det gå videre så er kanskje dette en god løsning? Dette kan være steget hvor ingen blir skadet og de som trenger det kan bruke dukken.

Som nevnt ovenfor så er det veldig vanskelig å si om dette provoserer eller bremser mulighetene for å ta lystene over til virkelighet - jeg tror dette er såpass subjektivt at man ikke kan finne noe fasitsvar. Jeg lurer på om det at de anskaffer seg dukker er en måte for dem å godta at de ikke kan utøve dette i virkeligheten og innsett at dette er en løsning hvor ingen blir skadet.. Vanskelig å si.