View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det diskuteres jo frem og tilbake om pedofili er noe det er mulig og "reparere" eller ikke. Kan ikke disse dukkene da fungere som et substitutt for disse menneskene, og medvirke til at de IKKE vil gjøre overgrep mot barn? Sexdukker som fremstiller voksne mennesker blir jo mer og mer naturtro, å fungerer sannsynigvis utmerket som et substiutt for sex med ekte mennesker, for personer som av forskjellige grunner har disse. Når jeg først leste artikkelen reagerte jeg i samme baner som tollerne, men kanskje i stedet for å totalt avfeie dette som noe kvalmt, og anmelde - kanskje det i stedet kan være en ny tilnærming til hvordan man nettopp kan hindre pedofile fra å utføre forferdelige handlinger mot barn?
Vis hele sitatet...
Det er akkurat dette jeg tenker selv.
Selvfølgelig er pedofili en uting, og i en idell verden så finnes det ikke. Men sånn er det ikke, og vil ikke dette da være en bra ting? I teorien så kan man jo se på disse dukkene som et slags "forebyggende tiltak" mot handlinger utført av personene det gjelder, men det samme argumentet kan vel også brukes for at det kanskje frister mer å prøve det på ekte etter dukkene?

Ikke vet jeg, men sinnssykt spennende tema egentlig.