View Single Post
Sitat av J McDonald Vis innlegg
Dette er en av de dummeste trådene jeg har sett. Her har vi en som er skikkelig lei av å være i militæret og skal belønne seg heftig når han kommer ut. Jeg håper det går over om et par mnd.

Uansett, kjøp skjerm med 1920x1200-oppløsning.
Du trenger ikke flere små SSD-er, kjøp heller en stor.
Bruk ekstern harddisk til backup. Eller du kan leie lagring på nettet. Hvis PC-en din blir stjålet, kortsluttet eller brenner ned så mister du jo backupen.
Du trenger ikke to stk av det råeste skjermkortet, det er smør på flesk.

Du får en gamer-pc som kjører 95% av alle spillene på maximum til under 10000. Skal du begynne å studere så trenger du en bra laptop. Og hva med lappen og bil? (retorisk spørsmål)
Vis hele sitatet...
Det personlige som ikkje angår tråden, lappen, bil, etc. Gidder eg ikkje å kommentere.

Angående ssd; Eg kjøper 2stk 256gb istadenfor 1stk. 512gb ssd. Det er fordi eg kommer til å sette opp alt av software slik arbeidsoppgåven blir fordelt på begge ssd'ene, da blir dei enda litt raskere. Tenke dette er greit og smart ettersom det blir mykje videoredigering, og annet av filoverføringer. Ellers tviler eg på at eg kommer til å merke store forskjellen, så skjønner korfor du sei det.

Om du leser tråden så ser du at det er nå 1stk gtx 780 ikkje 2stk.

Ekstern backup, av enten hdd eller nettlagring blir det nokk.