View Single Post
Et veldig interessant funn!
Men jeg tror nok ikke at man skal begynne å tro det verste når det eneste vi egentlig vet er at det er funnet en ubåt, som etter all sannsynlighet er Russisk. Mye tyder nemlig på at denne er fra 1. Verdenskrig og ikke nyere tid.

Visst dette derimot skulle vise seg å være en Russisk ubåt fra i fjor, så vil dette isåfall, dessverre, delvis bekrefte den teorien som jeg selv, lenge har hatt ang. Russland, Putin og en eventuell verdensinvasjon:

Veldig mye av det som er blitt gjort av Russland og Putin de siste 2 årene, og da spesielt det siste året minner nemlig svært mye om Tyskland og Hitler før 2. Verdenskrig.

Invasjonen av Ukraina som et eksempel, minner veldig mye om Tysklands invasjon av Polen.
Men med en litt annerledes versjon, som kan virke litt mer som en Snikinvasjon.
Ved en ny verdenskrig derimot, hvor Russland er angriperen, så er Ukraina nå blitt såpass svekket at Russland vil ha en nærmest fri vei når de eventuelt skal invadere Polen, Hviterussland, Slovakia, Ungarn, Moldova og Romania.

Så har man jo all fornektelsen fra Russisk/Putins side når det kommer til spørsmålet om Russland selv har en noe som helst rolle når det kommer til invasjonen av Ukraina.

Så har man jo den høye Russisk-militære aktiviteten og tilværelsen i spesielt de nordlige landene (Norge, Sverige og Finland).

Putin har i tillegg gått offentlig ut og sagt at "Verden har ikke noen grunn til å frykte Russland". Sannsynligvis noe han offentlig gikk ut og sa for å nettopp forsøke å "roe ned" verden.
Visst Putin derimot virkelig hadde ment dette, så ville han sannsynligvis aldri ha tatt seg bryet med å si noe offentlig i det hele tatt.
Visst derimot Putin på dette tidspunktet allerede skulle ha planlagt framtidige multi-invasjoner, så er dette mye av det samme jeg selv ville gått ut og sagt.

Putin skal også nylig ha tilbudt tidligere Italias statsminister Silvio Berlusconi statsborgerskap og lederstilling i økonomidepartementet. Personlig så ser jeg på dette som langt ifra tilfeldig. Og da spesielt med tanke på at, som det kan se ut som, så forsøker Putin nå å skaffe seg en eller flere Alierte i Italia, på nøyaktig samme måte som Hitler før/under 2. Verdenskrig.

Og hva visst Putin hadde ført Russland inn i en 3. Verdenskrig.. og tapt? Putin er allerede over 60 år gammel, så selv om ting skulle gå helt ad undas (fra Russlands/Putins perspektiv) så har Putin i utgangspunktet ikke mye å tape uansett.

Jeg skulle nok heller ikke bli mye overrasket visst man i nærmeste framtid så Putin har hyppige møter/avtaler med regjeringen/politiske statsoverhoder i Kina og/eller Nord-Korea - Da dette da med høy sannsynlighet ville vært et forsøk på å få en eller begge disse landene med som allierte i en eventuell ny verdenskrig.
Da er plutselig ikke Nato og Amerika så sterke lenger..