Tråd: lsd
View Single Post
Opprinnelig postet av Stormen
Av noen kamerater... har jeg hørt at det ikke er så smart å ta LSD hvis du har litt problemer i skåla. Ofte kan slike ting komme opp under en tripp - og hvis du er uheldig da, setter det seg for alltid. Hvis du imidlertid er et velutviklet og psykisk sunt menneske - og gjør det i rette omgivelser - så er det ikke noe farlig

Men enkelte... hevder at amfetamin er veldig, veldig mye bedre enn lsd. Du får selvfølgelig ikke samme rus, men det er nesten umulig å spotte at du er på amf + at amf nesten ikke har bivirkninger. Dessuten er det sinnsykt deilig
Vis hele sitatet...
Helt sant at man bør være i fin psykisk form å ta LSD.
Om man har en litt tung tid, er sjangsen for at trippen blir ganske så tung også.. og det igjen vil jeg tro øker sjangsen for slike ting som nervøse sammenbrudd og slikt..
Men som du sier, i rett "set & setting" kan nok LSD være en guddommelig opplevelse.

Å begynne å sammenligne amph med LSD er bare dumt.. virkningene av de to stoffene er _ekstremt_ forskjellig..

Synes ikke alt du sier er helt sant, det er ganske så enkelt å se at noen speeder, øyner på størrelse med tallerkener, og når man har større problemer med å sitte i ro hele kvelden så begynner mange å mistenke kjemisk stimulans.

Bivirkningene er det værste nervekjøret du noengang har vært borti.. du er veldig paranoid og redd for alle.
Hvis det god kvalitet på amph'en kan det være ganske behagelig, ja, men som oftest synes jeg det bare er masse energi, og ingenting annet.
Skal man absolutt ha med amph-familien å gjøre, så er jo MD(M)A det absolutt beste alternativet, få ting ruler gata mer enn E.