View Single Post
Klimafiendtlig troll
223
Sitat av suwoop Vis innlegg
Skjelver spesielt med hendene. Er ikke sånn kjempe masse, men det merkes. Er generelt uggen og har vært uten nå helt siden onsdag, og igår føltes det som verdens værste fyllesyke og jeg spøy opptil tre ganger. Gikk litt bedre utover kvelden men helt jævlig. Idag skjelver jeg bare.
Har drukker mer eller mindre alt fra 8 til 15-16 enheter per dag i godt over to år. Har ikke vært så mye på sprit da jeg tåler det dårlig de fleste ganger.
Vis hele sitatet...
Det er ikke uhørt mye, men nok til å vurdere å snakke med lege for evaluering hvis det ikke er helt utelukket. (Dvs, du har drukket mer enn kvota di, men har hørt om langt voldsommere inntak)

Som du sikkert vet kan alkoholabstinenser være skikkelig stygge, med kramper, forferdelig angst, delir og man kan dø av det. Bare så det er klart, høres det ikke ut som om du er i fare for å dø.

Når tok du sist blodprøver med tanke på lever, vitaminer/mangler osv?

På generelt grunnlag bør du vurdere avgiftning.

Lykke til! Be safe.

Ps: Du bør vurdere å være tørrlagt lenger enn to uker. To uker er ikke nok til å ta seg ordentlig inn etter så jevnlig, høyt inntak. Hvis du trenger noe rasjonelt argument for dette, tenk på leveren din.

Hjernen "feilfyrer" etter såpass jevnlig inntak, spesielt på GABA og NMDA respetorene dine. Dette kan ta litt tid. Sjekk ut Campral, prøv å holde deg i lengre enn 2 uker når du først er i gang!
Sist endret av Taert; 24. juli 2020 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.