View Single Post
Sitat av Detectable Vis innlegg
Etter å ha søkt litt på google ser det ut som at 3/4 av alle vestligere som konverter til Islam er kvinner, og mange er høyt utdannende i tillegg.

Hva er deres meninger om dette?
Vis hele sitatet...
Jeg mener at det ikke er noen rasjonell grunn for noen å konvertere til Islam( eller noen som helst annen religion. ) I den primitive kvinnen og mannen er det noe som heter seksuell polaritet. Jeg mener at kulturforskjellene er årsaken. I sosialdemokratiet Norge er den seksuelle polariteten særdeles svekket og det at flere kvinner enn menn konverterer er trolig at kvinnene har et sterkere savn og at mannen har blitt lat og gir faen( også et tegn på svekket seksuell polaritet )

Nå skrev jeg mye om seksuell polaritet, iflg David Deida er femininitet uendelige mengder med energi totalt uten mål og retning( som i havets krefter, eller kreftene i en sportsbil som trenger å bli styrt, ) mens maskulinitet defineres som mål og retning( Det å kunne veilede og styre den feminine energien. )

Deida har skrevet flere bøker om seksuell polaritet( bl a: ) http://deida.info/books/way-superior-man

Sitat av Joey Vis innlegg
Eg trur det viktigaste du kan gjer i din situasjon, TS, er å bestemme deg om du fortsatt kan vere ein ven for ho viss ho vel å gå vekk frå Islam igjen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal religion isolere? Det beste med mennesker er at de fint kan inkludere andre mennesker i sin omgangskrets, gjerne uten at religion har noe å si.
Sist endret av nudo; 3. august 2015 kl. 18:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.