Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
mentalmelt's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Kjenner meg igjen i beskrivelsen hvitt metallisk verdensrom Tias.. De første gangene jeg satt meg i kanonen kom jeg ikke så lang ut som jeg ville heller. Var veldig til stede i rommet fortsatt men bak øynene var det et veldig skarpt hvitgult lysmønster som minnet om en mekanisk storm av hallusinasjoner. Det var egentlig ikke no behagelig så jeg valgte å åpne øynene, noe som var svært interessant..
Fikk et helt annet perspektiv på verden, alt så helt annerledes ut men det føltes ikke som halliser, mer som en ny måte å se verden på.. Alt var veldig klart og tydlig men samtidig helt forandret.
Etter hvert fikk jeg litt bedre teknikk på trekkene og kom et godt stykke lenger ut i en eller annen dimensjon. Da hadde jeg ikke lenger valget om å ha øynene åpne eller lukket. Jeg gled bare ut av kroppen min og ble tatt med på reiser jeg egentlig ikke klarer å beskrive. Men jeg har møtt flere skapninger der ute, og de kommuniserer med en slags telepati eller no. Har ikke hørt dem si et eneste ord men jeg har fortsatt blitt fortalt eller ihvertfal forsøkt fortalt masse helt drøye greier. Stort sett bruker de lysbilder og kroppsspråk og veiver masse med armene mens de maser rundt og prøver iherdig å få meg til å forstå et eller annet. Vifter liksom med virkelighetsbilder opp i ansiktet mitt, og før jeg rekker å bearbeide hva jeg blir vist har de dratt frem noe helt annet. Helt sykt. Av og til funker det, ofte blir jeg bare helt satt ut. De virker ganske gira, klarer liksom ikke slappe av. Fått intrykk av at de ser på meg som et laverestående vesen som ikke evner å se verden for hva den er. Det virker som om de vil at jeg skal lære.
Har lest flere mener at de er portvakter for dimensjonene eller no sånt, at de bare prøver å oppholde meg og hindre meg i å komme videre på reisen, men det vet jeg ikke noe om.. Så langt har jeg ikke klart å rive meg løs fra dem.



wow? ringenes herre? hva er det du snakker om?