Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Sitat av p0ffski Vis innlegg
Dere tror vel på julenissen også tenker jeg.. For å si det kort og enkelt. Det man ser i en rus, i en nær døden opplevelse, ved en fødsel, og ved død, er inni hodet ditt. Dine tanker. At mange ser samme type gnomer er pga at de har hørt at folk ser det i rusen, derfor innbiller de seg at de også ser det, pga de har allerede sett for seg gnomene da de hørte om det. Rus er rus, tanker er tanker. Ta med deg den gnomen og vis han til noen, eller ta et bilde av de, så skal jeg tro på at de 'finnes på ordentlig'. Og ja jeg vet at det man 'tror på selv' er ordentlig for den personen det gjelder. Men hvorfor finnes det ikke et eneste håndfast bevis på at disse etnitetene, eller dimensjonene finnes, til tross for at folk har 'sett' dette i tusenvis av år. Burde være lang nok tid til å skaffe bevis syns nå jeg...?
Man kan jo dikte opp historier om akvariums fisker som ikke kan vite om hva som skjer over overflaten osv. Men vi vet faktisk hva som er over vår 'overflate'. Det er mørkt og stille. Det blir kalt noe sånt som 'Verdensrommet'
Men for all del, bestemor tror på gud, det gjør mamma og. Om de lever et bedre liv av den grunn, må de jo få lov til det. Som at dere skal få lov til å tro på DMT-guden(dimensjonen) deres. For the record, så har jeg ikke testet DMT nei, men jeg tviler ikke på at jeg kommer til å se alver og andre dimensjoner når jeg skal prøve det. Hvertfall ikke nå som underbevisstheten min er øst over med ting man ser i den rusen...

Dere kan filosofere og tenke i dype baner hele livet, men kommer aldri til å finne 'the answer'.
Vis hele sitatet...
Det synsleitet du fremjar er vorti teki upp tidlegare. Sjå t.d. denne tråden.