Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Jeg hadde for omtrent et års tid siden et møte med "alver" på Salvia, de så ikke helt ut som "Santa's little helpers", de var litt kraftigere og hadde langt hvitt krøllete skjegg, men de hadde de "tradisjonelle" grønne klærne og rød lue. Det var i alt to stykker: Den ene svevde skrått over den andre, og mellom seg holdt de en stang i hver sin ende. Stangen gikk gjennom jordkloden!, og alvenes oppgave var å snurre stangen rundt i hendene sine, slik at jordkloden gikk rundt og rundt. Og siden den ene alven var skrått over den andre gikk jordkloden rundt med den samme helningen som den faktisk gjør. Og for meg var dette, akkurat da, hele verden, det var ingenting annet, og det var jeg helt fornøyd med, jeg skulle jo selvfølgelig hjelpe til med å få jordkloden til å gå rundt...!

Dette var en av de første gangene jeg røkte Salvia, og selv om jeg har gjort det flere ganger siden da, og har sett utrolig mye annet rart, så er opplevelsen med alvene og jordkloden den som jeg anser som den mest forunderlige.