Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Grønnkål: Damn Straight

Drøggs: For det første er DMT-opplevelsen etter min erfaring ingen rus egentlig. Man er helt klar i hodet og opplevelsen føles helt virkelig.
Og det å bruke opplevelsene går jo av seg selv.
Filosofisk sett har slike opplevelser stor verdi fordi man har oppgradert perspektivene sine til å dekke et bredere spekter.
Sosialt sett blir man mer oppmerksom på likheter imellom seg selv og andre en forskjeller (med andre ord, man velger kjærlighet ovenfor frykt i større grad)
For sin egen personlige oppfatning av virkeligheten har slike opplevelser også stor verdi fordi man innser endel ting om naturen og eksistensen som gjør at man kan sette pris på livet i høyere grad. For det er jo livet, som grønnkål også hinter til, som er den mest fantastiske opplevelsen og den mest behagelige rusen.

Det virker på meg som om din interesse i psykoaktive stoffer omhandler ønsket om å ruse seg, punktum . Isåfall anbefaler jeg deg å la DMT være helt ifred. Disse enteogenene fortjener litt mer respekt enn som så.

Det blir som å bygge en romrakettmotor for å grille pølser.

Etter min erfaring så driver seriøse praktikanter av DMT mye mindre med rusmidler enn den gjennomsnittlige mann/kvinne på gata.