Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Drøggs, så du er helt blokkert for at det finnes mer enn hva vi vet om?
Og du tenker at det bare er en tilfeldighet at flertallet av de som røyker DMT, møter på samme type "vesener", som prøver å formidle noe av det samme, på samme måte?
Du syntes heller ikke det er noe rart i det hele tatt at dette stoffet er det som utløses under nær-døden opplevelser eller religiøse greier(nei, ikke de man er "kjent med", med gærne mennesker sm klikker på kristen-tv-programmer(eller hva vet jeg?), men her sikter jeg heller mer til blandt annet noe buddhister(etter meditasjon) kan fortelle om)?
Du syntes ikke det er rart at foreksempel folk som kan fortelle om at de har fått besøk av utenomjordiske vesener, forteller om like vesener som de man møter på en DMT-reise?
Noen kaller dem aliens, noen alver, og noen vil sikkert kalle dem Gud.
Jeg sier ikke at alle slike vesener man møter på i beruset(eller ikke beruset) tilstand er eksisterende, mye mer intelligente vesener enn oss. Men jeg tror heller ikke at det er ren tilfeldighet at man møter på de.("DMT-alver")

Flere har nok sett rare skapninger under andre rusmidler, nisser bak mikrobølgeovnen, dverger i potetgullet eller whatever.. DETTE er nok det man kan regnes som "tilfeldig". På samme måte som det er "tilfeldig" at veggene rører på seg, lyset blir slørete osv (fortsatt under andre rusmidler)....