Tråd: DMT-entiteter
View Single Post
Ja ja, sånn opplever jo jeg psykedelia-rus også, at man ser på livet sitt, ser hvordan forhold i livet ditt "egentlig" er og sånn, og gjerne hvordan man burde/kunne forandre det og sånn, det er jo sånn de kjemikaliene som regel virker. Og det kan være en artig del av rusen, ingen problemer med det. Det eneste jeg har reagert på i denne debatten er at noen nevner at det kan være et faktisk vesen, en entitet, som man får kontakt med i rusen, en slags dop-gud eller ånd altså. Jeg har ikke noe i mot at folk har tro, religion e l, men jeg ville synes det ville være litt lite gjennomtenkt av en slik gud eller ånd at folk må være pære skeive for å komme i kontakt med Ham, Henne, Det, liksom? Denne entiteten ville jo fått mye, veldig mye større popularitet hvis andre enn brukere av obskure narkotiske stoffer blir kjent med han, hu, det? Hvis denne entitetens oppgave er f eks å gi folk dypere innsikt i noe, er det ikke da vel rart at han ikke viser særlig dyp innsikt eller smarthet selv..? (Og alle skjønte hvorfor Drøggs ikke bør prøve seg som
filosof..)
Sist endret av Drøggs; 4. januar 2008 kl. 22:34.