Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Katt Vis innlegg
Nå har jeg sittet her med kaffen min og lest igjennom hele tråden fra start til slutt. Jeg synes ikke det fremstår som noe utpreget moraliserende angrep på kvinner fra "incel menn" i det hele tatt. Hvis man virkelig tar inn over seg hva som blir skrevet så ligger det en eim av empatisk bekymring for TS egen integritet over alle formaningene og formeningene.
Vis hele sitatet...
Det var også flere innlegg som nok np i etterkant har blitt slettet, som ikke var like omtenkelige og lite empatiske.

Sitat av Relevant Vis innlegg
Sex er et av de største primære behovene vi mennesker har ved siden av penger og at de to skal bli blandet er uunngåelig, derfor mener jeg at en fornuftig lovlig politikk for å kontrollere det er veldig nødvendig.
Vis hele sitatet...
Med all respekt, så er jo ikke sugar dating = prostitusjon, altså da på papiret. Sugardating sniker seg unna sexkjøpsloven, fordi det handler jo "ikke" om salg av sex. Da lurer jeg på hva man kunne gjort for å forhindre at det likevel bunner i sexsalg.
Det virker som sugardating fikk en oppsving, i hvert fall i Norge, etter at sexkjøpsloven kom, og det kan jo ha en sammenheng. Det hjelper ikke å forby eller kriminalisere, det går under radaren og dukker opp på andre måter.


Sitat av Quakecry Vis innlegg
Høye hest og høye hest. Hun ble da advart utallige ganger om hvordan det kunne gå her, ikke minst andre erfaringer rundt omkring på nettet. Også går det akkurat slik flere sa. Det er flott hun deler opplevelsen her, og ingen ønsker henne noe vondt, ei at hun er en dårlig person eller noe. Men jeg klarer ikke helt synes synd på hun.
Vis hele sitatet...
Jeg ber ingen her om og syntes synd på meg, fordi det er det ikke. Med all informasjon jeg fikk fra dere så valgte jeg likevel å ikke høre etter. Da vil jeg rett og slett nesten bare fortelle nå hvor LETT det er å bli fanget og lurt i dette spillet.

Altså, etter BARE å ha møtt 2 personer (han ene var 58! med barn!) samt en del salg av nakenbilder, har jeg allerede merket stor forskjell i hvordan jeg ser på meg selv.
Jeg føler meg ikke som en like "strong, independent woman" som jeg gjorde før dette, fordi jeg lar noen andre bestemme hva min kropp skal gå igjennom. Det er ikke mitt valg om vi skal ha sex eller ikke. Jeg tar meg selv i å se på andre eldre menn på gaten og tro at det kanskje kan være en av mennene jeg møtte, eller så kan jeg lure på om han kanskje er en som kjøper sex eller har sett meg på SD (nettsiden). Jeg klarer ikke å bli kåt av noe, fordi sex er noe jeg ser på som ekkelt og mitt underliv minner meg på alle eklingene som har vært inni meg. Jeg lurer på om dette her er noe jeg må fortelle til en potensiell fremtidig kjæreste, og jeg vet det vil jo skremme vekk de fleste. Forståelig nok.

Jeg har merket veldig til den tanken om at siden jeg nå først har gjort det en gang, så skader det ikke å gjøre det en gang til. "Hore" er som risset inn i bakhuet mitt, så nå kan jeg jo bare fortsette.
Jeg vet nå hvordan det føles å gi andre fri tillatelse til kroppen din, men samtidig så vet jeg at det er en liten belønning etter strevet - nemlig penger.