Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av eriknilsen Vis innlegg
Hei Kimære,

Jeg skrev et lenger avskjeds-innlegg som dessverre ble slettet fordi jeg var dum nok til å skrive navnet på nettstedet jeg møtte min SB. Jeg er 46, hun 27 og i februar er det 3 år siden vi møttes på nettstedet fra NRK Innafor dokumentaren. Ettersom jeg oppdaget at dette forumet har mest fokus på rus, steroider og psykiske lidelser er det ikke helt min omgangskrets. Skal derfor ønske deg lykke til videre. Anbefaler deg å være tydelig, tålmodig og ikke gå på akkord med egne grenser - og aldri la andre definere deg, den retten ligger kun hos deg.
Vis hele sitatet...
Vet noen i din omgangskrets om at du har en SB, eller er det 100% hemmelig? Isåfall hvordan reagerer folk rundt deg på det, hvis noen vet?

Jeg har vært på den nettsiden du nevnte, og jeg er usikker på hva jeg føler om den da jeg kan forestille meg at det også er stor sjanse for å bli gjenkjent av en eller annen dersom man har profilbilde.
Jeg er ganske sikker på at jeg ikke kan eller vil si noe av dette her til familie og venner, spesielt ikke mtp den reaksjonen jeg har fått her inne fra folk (som jeg i utg trodde var åpen og forståelsesfull om ting).

Det er en jeg har snakket litt med en stund nå, som sa at han ville ha en SB han "eier" og punger ut med 30k i mnd for det. Han var i ett nettverk hvor han hadde en kompis som var en "agent" og hadde da flere jenter, og da også kunder som da betalte en god del sum for en kveld (typ 30k). Får nesten litt exit-vibes.