View Single Post
Sitat av itori123 Vis innlegg
Min mening var at Breivik var undertrykket av å ikke nå damer, ikke klare skole, som
har generert et hat mot veldig mye.
Vis hele sitatet...
Sitat av Cikey Vis innlegg
Hvorfor tror du at det var incel tankegang som ledet opp til disse terror handlingene?
Vis hele sitatet...

Ikke dra incel i det her da når han er en generasjon forut. Det var en tid ungdommen i Oslo måtte innfinne seg med mye ny innvandrerkultur. Nå støtter ikke jeg på noen måte dette men jeg har fulgt med mer tidligere, sett i et historisk perpektiv så stemmer det godt. Han har gått i detalj på hvordan han ikke fikk damene som forsvant til innvandrere. Dette har Breivik utrykt jeg husker ikke nøyaktig hvor alt kom fra men det var vel en kombo av rettsak og manifest. Det er jo mye med bakgrunnen hans som er blitt kjent, det var var vel og et TV program med faren.

Breivik er et resultat av omsorgsvikt og oppvekst. Det er vel en brannfakkel men han er samfunnet sitt ansvar. Varsellampene har lyst her fra han ble født. Jeg tenker at dette hatet måtte bare ut et sted og at dette har ingen ting med politikk eller terror å gjøre i det hele tatt. Alle andre land kaller sånne handinger for "mass murder", School schooting" o.l.