Tråd: Metal perler
View Single Post
Som de fleste vet er mainstream band veldig kommersielle, og de slaver under de store produsentene for å tjene mest mulig penger.

Nå har det seg sånn at selvom et band er veldig populært, er det slett ikke sikkert det er veldig bra. Jeg kan nevne et par eksempler: Slipknot, Dead by April, nye In Flames, dette er band jeg ser på som ren søppel etter å ha utforsket metal sjangeren ytterlig.

For all del, det finnes god mainstream metal og, som f.eks Metallica, Opeth, Lamb of God. Dette er selvsagt bare mine meninger.
Vis hele sitatet...
Det som er mainstream er jo å ikkje like "nye" In Flames. Ein skulle jo tru at utvikling innen musikk er ein u-ting.
Du seie dette er sjølvsagt bare dine egne meiningar. Sånn at folk ikkje skal være uenig med deg? Eg gjekk vell ut i frå at det var dine meiningar når eg leste posten din

Forstår ikkje heilt kva som er så fælt med å høyre på mainstream musikk. Forstår vertfall ikkje folk som for all del må høyre på musikk som ikkje er mainstream. Akkurat som dei må være spesielle og høyre på musikk som ingen andre høyre på. Men men, det er nå bare min meining.

Etter å ha sett gjennom spotifyen min så ser eg eit par band som ikkje er nemnt, som er innan "metal" sjangeren.

Akissforjersey - Devices

Mnemic - Deathbox
Deathbox har forresten ein av dei råaste introane eg veit om. God Jul