View Single Post
Sitat av asbergerboy9000 Vis innlegg
Alt jeg kan si, ikke bli vant til et slikt liv, koste hva det koste vil. I mine 20 år har jeg aldri hatt et sosialt liv og sliter veldig fysisk og psykisk og føler meg miserabel mesteparten av tiden. Du har fortsatt ikke blitt skadd av ensomheten og du fungerer uten tvil på de fleste områder, du har i det minste fortsatt figmenter av et sosialt liv og det i seg selv er et greit utgangspunkt. Liker ikke å gi tips som jeg ikke følger mye selv, men siden du virker i grei stand mentalt og fysisk så er det mer gjennomførbart, kom deg så mye ut av huset som mulig. Kanskje går du gjennom en dryspell som vil vare maks 1 år og du har det bedre, men prøv å gjøre ting for å holde psyken i sjakk (aka, ikke alene på rommet). Hvis man bruker nok tid på å sitte på rommet og lide over manglende sosial kontakt så vil det fucke deg opp. Jeg har ikke all verden med tips, men bare en advarsel fra noen som har levd hele ungdomstiden sosialt isolert og vet alt for godt hva du går gjennom nå kan føre til. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Trist å høre at du har det slikt! Kanskje du også finner noen gode tips her? Jeg har jo blitt delvis skadd, (sikkert ikke slikt du har), og derfor lagde jeg denne tråden.. Og jeg skal prøve! Jeg har fått mange gode tips som jeg tar til meg i denne tråden! ! Og jeg kjenner litt det på å sitte alene, man blir litt med judgemental.

Og takk for tips! Håper også du har en bedre fremtid liggende foran deg!

Sitat av Eager Igor Vis innlegg
Dette sier seg kanskje selv, MEN jeg velger å nevne det likevel :
Når vi mennesker blir alene med oss selv i alt for lang periode, slutter vi gjerne å være obs på forhold som betyr mye i lag med andre, men som ikke betyr noe i ensomhet.
Som det å dusje ofte og bruke godlukt. Sørge for at klær er rene og pene. Ikke ha dårlig ånde.
Sitter du alltid alene og sturer, spiller disse faktorene ingen rolle. Ute blant folk er det en nødvendighet.
Vis hele sitatet...
Takk for at du nevner det, og jeg skjønner det du sier. Jeg skal være ærlig og si at jeg ikke har noe tro på et vennskap, etter det som har skjedd, men vet det er viktig å ha menneskelig kontakt!
Jeg er utrolig renslig, og det kommer til å ta god stund før jeg slutter å dusje dagli (DOG har hoppet over noen dager som er HELT ulikt meg.. )
Takker for gode ord!

Sitat av entropi Vis innlegg
En lukket chat som definerer sosial omgangskrets? Statushierarki der lederne bestemmer hvem som skal henge med hvem? Altså, er dette 13 år gamle jenter?

Drit i å finne ut om og hvorfor de ikke liker deg. Det er sannsynligvis det å stenge folk ute som er limet i gjengen. Du er vel ca 18-19 år nå, det er ikke sånn voksne mennesker skaffer og opprettholder relasjoner. At du ikke passet inn i det opplegget der bør du ta som et kompliment.

Når du skal skaffe deg venner nå så ikke let etter en ny statusgjeng med kule fester. Se etter enkeltmennesker som er greie, morsomme og interessante, vær åpen og prat ned dem. Det er sånn oppegående folk omgås.
Vis hele sitatet...
WORD. Det er det jeg også sier! De er umodne for alderen. Det er så sant, og det er akkurat slikt det er! Jeg var alltid den som var nøytral i gjengen, og skjønte ikke helt hva de holdt på med til tider... Og gennerelt sett så er pratene deres uforståelige.
Grunnen til at jeg vil finne ut hvorfor, er for fremtidige vennskap, om jeg gjor noe galt er det greit å vite om det. Jeg ønsker 1-3 GODE venner, som jeg kan ha til jeg ligger i graven så og si, og ser jo når du sier dette at det er ikke dem.

Jeg er ikke interessert i fester lenger, ettersom de festene rundt er fjortisfester med dubstep.
Takker for utrolig gode ord!