View Single Post
Sitat av Stekesmør Vis innlegg
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. I mitt tilfelle er det nok mye min feil, ettersom jeg er litt introvert av meg, og gjerne ikke tok så mye initiativ til å finne på ting men heller lot de andre spørre og bare hive meg på. Etterhvert slutter folk å spørre, og man mister mer og mer kontakt.

Jeg hadde en god gjeng på ungdomskolen som ofte hang sammen, og som jeg følte meg komfortabel rundt og virkelig følte var gode venner. Hadde også et par enkeltpersoner jeg gjerne snakket med og var med på fritiden. Etter dette har jeg gått i 2 ulike klasser på VGS, og har her fått gode klassekamerater som jeg har god tone med på skolen, men som jeg ikke har mye å gjøre med på fritiden.

Det er nok desverre sånn at vennekretsen endrer seg over årene. Jeg skulle gjerne ønske vi fremdeles var den samme gjengen fra ungdomskolen, men vi har gått hver vår vei og de har funnet nye venner der de er nå. I ditt tilfelle synes jeg dog det er ekstremt dårlig gjort av "vennene" dine å fryse deg alene ut på denne måten.

Ta tipset til han over og finn deg nye venner. Kanskje lettere sagt enn gjort, men fullt mulig! Det er også helt sikkert flere som har det som deg, og som gjerne hadde satt pris på å finne på noe sammen. Du nevner treningssenter, det synes jeg er en god ide, har hørt at man lett kan få kontakt med andre mennesker der. Er trening noe du er interessert i så vil du jo også finne likesinnede der.

Ønsker deg uansett lykke til videre, både med venner, dame og økonomi.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar! Og trist å høre at du har opplevd slikt også..
I mitt tilfelle, er alle jeg hang sammen med fremdeles i en god og tett vennegjeng, hvor jeg er den eneste som ble sparket ut.. uten at jeg har gjort noe som helst for å fortjene dette.. jeg dedikerte livet mitt til en gjeng som tydligvis ikke var verdt det..

Jeg har jo en god klasse nå, hvor jeg har et par folk som jeg snakker med i friminuttene osv, jeg er dog ikke med dem i fritiden, ettersom de har andre kretser og bor i "byn".

Ja, han tipset godt og jeg kommer til å høre på han,. Det er nok lettere sagt enn gjort, ettersom vi bor i Norge, hvor folk er gennerelt asosiale og private.. Men jeg kommer til å gjøre alt jeg kan ettersom livet mitt er på et punkt jeg absolutt ikke klarer å holde ut!

Og tusen takk for gode ord, håper også du har kommet til en bedre periode!