View Single Post
Hei DonVito, åssen går det nå?
Dine poster får meg til å tenke tilbake til mine år med speed. Jeg hadde ikke prøvd det om ikke min bestevenn den gangen foreslo det og hadde erfaring med det. Da føltes det trygt nok. Vi hadde disiplinert og strukturert bruk, fulgte klokka mtp når innta mer osv.

Over åra ble vi mer sammensveisa og vi sklidde vekk fra andre folk. Vi satt hver helg og speeda i strekk, noen ganger i ukedagene også. Han kom innom meg for å ta striper før jobb.
Han hadde dame, de giftet seg så han kunne kjøpe huset til en eldre slektning. Bruken vår blir oftere og oftere. Kvalitet variabel. Under ett land vi skulle ha fikk jeg i meg pepper som var blandet med muskelavslappende medisin. Fikk ikke gofølelsen jeg ville ha så tok mye av det, endte opp med å drite og spy om hverandre i sju timer i strekk da indre muskulatur ikke gjorde jobben sin etter de kjemikaliene der kom gjennom.

Etterhvert som helgene gikk ble jeg i dårligere og dårligere forfatning mentalt og fysisk. Det ble desperasjon, et håp om å slippe å være med mer. Fikk skikkelig vondt i føttene ved flere anledninger, dårlig blodomløp sikkert. Han andre var ute og gikk en vinterdag, når han kommer til meg er han blind. Hans saltbalanse var lav så tårene hadde ikke salt nok til å ikke fryse. Han var blind i en halvtimes tid etter han kom inn.
Han forteller om driting og spying av blod. Pluss han klør seg konstant på skuldre, armer og kropp.. Jeg opplevde blodig avføring selv.

Tilslutt ble jeg så kokt i hodet at jeg ble fryst ut. Der og da var det jævli å miste sin eneste bestevenn.

I etterkant var det noe av det bedre for meg. Selv om han støttet meg tidligere ble vår reise sammen i amfetaminens rike destruktivt for oss og de rundt oss..
Jeg sluttet å bruke det så ofte, det ble sjeldnere og sjeldnere. Han fortsatte i samme gir.

Sist jeg hørte hvordan det gikk med han hadde han mistet jobb etter å ha fått razzia der, mistet alle felles venner da han kun utnyttet de. Mistet kona si, hun ville ikke mer. Huset til slektningen solgt på tvang for å dekke regninger som ikke ble betalt. Ingen tenner igjen heller.
Nerveskader også veit jeg. Han ignorererte mange faretegn som kom fram og det gjorde jeg også.

For min del er det viktig å få fram hvordan amfetamin forandrer personligheten din uten at du merker det. Det gikk greit for meg å slutte helt med det. Det jeg mangler motivasjon/ork til er å ikke røyke braj hver dag.

Hvis du har lest ned hit så takk for at du tok deg tid til å lese innlegget mitt. Peace

Rakk ikke å skrive det inn i innlegget mitt:

Første gang jeg skulle droppe fikk jeg 1.5 gram, trodde det var 0.5 g. Av en veldig potent vare kalt polsk rock. Det var en intens helg med krampeanfall på søndag. Grusomt
Sist endret av Hjelm1; 16. juli 2015 kl. 16:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.