View Single Post
Vanvittig bra post som er etter min mening helt sann og utforska til det fulle personlig. etter prøv og feil metoden mens man var ung og dum så fraråder jeg alle og enhver til i allefall å snorte bøttevis med pepper + å ta E, røyke å ta piller (alt skjer som regel samtidig) og alt hva et sånt nettverk av falske venner fører med seg, mens man er relativt ung Dvs. 16-25 år. Man er ikke forberedt på sånt og det er heller ikke naturlig da man ikke har kontroll og kan styre det selv. Uvitende og i fra dalen som jeg var, tok det meg ca 10 år å bli meg selv igjen etter massiv bruk av overnevnte stoffer før jeg var "voksen" nok til å takle sånt i flokk. House kulturen på slutten av 90 tallet holdt på å knekke meg helt. Hadde jeg visst det jeg veit i dag så hadde jeg venta. Et sinn under utvikling er veldig sårbart og ikke til å spøke med. Men jeg veit så alltfor godt at nyskjerrighet og "alle andre bruker det jo" mentaliteten tar fort overhånd. Ikke eksperimenter med hard drugs før du er 20 vertfall er mitt tips, det kan hende man bruker de neste 15 årene på å komme seg og muligens angre dypt. I verste fall ender man opp som en siklende pillespisende grønnsak på anstalt for ever.