Tråd: Dritlei Spam
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ptt
Da har du det langt bedre erfaring med SpamAssassin enn meg. Vel en liten stund siden jeg brukte den, men jeg føler at det den tok tar Google også. Forskjellen for meg ligger i at de meldingene jeg selv måtte gå igjennom basert på den, egne filtre og whitelisting slipper jeg nå.
Ellers både fordeler og ulemper med å basere seg på ha mail eksternt / lokalt. Jeg har endt opp med et kompromis...
Vis hele sitatet...
SA tar kanskje meir tid å settje opp, men langt behagelegare når det først er satt opp, og det er enklare å trikse med slik eg vil.

Eg har brukt ca. 20 min på konfigurasjon av SA, og eg tipper du ikkje har gjort det. Å bruke SA vil sei at du må gjere følgande:
*Fore bayesisk filter med ham og spam.
*Sjå på det som slepp gjennom, fore det tilbake i bayesisk filter, samt å sjå kva den matcha, men som ga for lav score, og justere reglane.

Eg hadde eit bibliotek på ~1000-1500 spam-eposter som eg fora til sa-learn som spam, og kring 5k som eg fora som ham til det bayesiske filteret.

Så forer eg kategorisk alt tilbake til sa-learn dersom noko slepp gjennom ( i pine er det så enkelt som |sa-learn --spam -), og dersom det er ein spesifikk type som slepp gjennom, ser eg på reglane denne matcha, og justerer dei litt.

Mykje betre nøyaktighet enn gmail. Gmail slepper etter min smak gjennom litt for mykje.

Ellers er et jævla enkelt og godt trick å nuke all mail som har vedlegg. Veldig lite legitim e-post (for meg iallefall) har vedlegg, og forekomst av gif,zip,com,exe,scr-filer er det beste og sikraste kjennetegnet på spam som finst i mi verd...

Det å bekjempe spam handlar om å identifisere kva som er spam og ikkje, og gjere tiltak etter det. Ikkje alle tiltak passar alle.

Eit anna tiltak som er effektivt er grey-listing...