View Single Post
Sitat av Speed25111 Vis innlegg
Derfor vurderer jeg a bytte til fast jobb. Hvis jeg hadde klart det hadde jeg blitt lykkelig. Jeg fortjener bedre liv tenker jeg.

+Folk ser annledes paa deg nar du har en fast jobb , det var en feil i livet.
Vis hele sitatet...
Vet du hva jeg blir faktisk litt irritert når jeg leser dette. Du skriver som om du frivillig har valgt å få uføre, og nå er du ikke fornøyd med utbetalingene og hvordan samfunnet behandler deg, så derfor vil du ha jobb istedenfor.

Jeg sier bare gå for jobb, du har tydeligvis ikke et reelt stort nok problem psykisk eller fysisk til å faktisk stå på uføre resten av livet. For de som må det har ingen valg, de velger ikke selv å stå på uføre og leve fattig resten av livet. Det er for de som er syk og ikke klarer å få jobb.

Du skriver det var en feil i livet, tror du de som blir alvorlig syk bare kan tenke oi der var en feil i livet å bli syk, nå går jeg tilbake til jobb? Nei, og du misbruker systemet når du har fått uføre for noe som ikke er reelt tydeligvis. For viss du hadde vært syk nok til å ha uføre så kunne du ikke bare ombestemt deg og bli frisk igjen når du ikke er fornøyd med utbetalingene du får fra nav.
Sist endret av Mia123; 10. august 2020 kl. 05:26.