Tråd: kadafi zaman
View Single Post
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
Syns du er litt vankelig nå Mr. Admin. Men la gå, jeg vet ingen ting om hva han har sett. Når jeg allikevell utaler meg om hva jeg tror han har sett er det utelukkende fordi jeg alltid har syntes att han har vært flink, og att reportasjene hans fra diverse ekstreme hendelser verden over har gitt meg inntrykk av att han har vært veldig flink til å "se"
Vis hele sitatet...
Det gjør større inntrykk å stå midt i en situasjon og være en del av den, enn å observere konsekvensene på litt avstand. Det er også lite som ser så brutalt ut som grov og ukritisk politivold. At opplevelsen beskrives som et helvete kan jo høres tåpelig ut hvis man sammenligner det med langt verre ting som andre har opplevd, men hvis man alltid skal gjøre det, så kan vi bare slutte å bruke slike uttrykk hele gjengen. Det er sikkert det jævligste han har opplevd, og alle bruker sine egne erfaringer som referansegrunnlag når de beskriver egne opplevelser.

Prøver ikke å være vanskelig, bare synes grunnlaget for kritikk var tynt. Hvis man leter etter folk å være enige med, så er forøvrig debattforum en dårlig arena for det =)