View Single Post
Sitat av Qon Vis innlegg
Ja jeg synes Hessdalsfenomenet er interessant, men jeg prøver ikke å overbevise dere om at akkurat det er aliens.
Vis hele sitatet...
Ok, så ikke post det i en tråd om UFOer og aliens


Ja, men kanskje du kan skjønne at dette aldri var en diskusjon og at jeg bare prøver å forsvare noen av teoriene slik at ikke alt blir overkjørt som rent tull.
Vis hele sitatet...
Jo, dette har da vitterlig vært en diskusjon? Hva tror du det har vært? En samtale over søndagskaffen?

Du har prøvd å forsvare noen av teoriene. Du har feilet kolosalt. Enten på grunn av at teoriene er feil i utgangspunktet, eller fordi du ikke klarer å holde en skikkelig diskusjon.
Mine 2 cent er på at begge er rett

Nå feier du bort hele videoen uten å forstå hva den handler om. Jeg sendte deg direkte til et sitat, men videoen er bare et utdrag av et omfattende seminar som skulle avdekke UFO informasjon. Jeg bryr meg ikke om hva du tror, men jeg synes det poenget ditt er respektløst. Jeg gir deg en bit med informasjon som jeg mener er virkelig verdt å sjekke ut, men du diskrediter hele greia uten å skjønne hva den handler om. Du trenger ikke å se den, men du trenger heller ikke være så nedlatende.
Vis hele sitatet...
Gi meg noe som ikke tar 1.5 timet av livet mitt å sette meg inn i, så skal jeg vurdere det. Du sender meg direkte til et sitat, så selvfølgelig ser jeg på sitatet.

Du gir meg en hel video, ikke en bit med informasjon. Du mener det er verdt å sjekke ut, ja, men du mener også dårlige bilder fra en gammel nettside er verdt å sjekke ut...