View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Ser ikke bussjåføren middelklassen som har bil?

Hva slags utdanning har du egentlig?
Når jeg tok min, lærte jeg at vi hadde opphevet klasseskillene med sosialdemokrati (det vi i dag kaller den norske modellen), at vi hadde sanert de dårligste strøkene og gitt innbyggerne på nederste statustrinn bedre boliger og barna deres likeverdige oppvekstvilkår som alle andre.

Min tid som groruddøl har vel lært meg at dette stemmer.
Her har advokater og leger barn i samme skole som enslige uføretrygdete mødre og alle har lik rett til å utdanne seg i motsetning til den gang vi hadde reelle klasseskiller.
Vis hele sitatet...
Ikkje i samme grad som han møter dei som tar bussen - som eg må anta at var poenget med å trekke fram bussjåfør. Uansett ein del av ressonementet mitt, som altså hadde to ledd, eit om utvalet vedkommande ser, og eit om kva del av utvalet han vil legge merke til. Mennesker er elendige observatører, og det du sjølv ser bør du stortsett ikkje stole på.

Viare så er at klasseskilnadane er oppheva purt bullshit. Dei er mykje mindre enn i veldig mange land, og mobiliteten er rimeleg stor, men fortsatt høgst reelle. Sjølv om ein stortsett går på samme skular, så er det skilnad på bolig, om ein har bil etc.