View Single Post
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Er det noen som føler seg støtt?
Vis hele sitatet...
Bra comeback.

Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Når jeg bruker sarkasme eller ironi pleier jeg å bruke mye utropstegn.
Vis hele sitatet...
Hadde jeg sett noen skrive med mange utropstegn hadde jeg tenkt at det var en liten unge som enten prøver å virke smart eller er sinna. Bruker jeg ironi skriver jeg med hermetegn, bruker jeg sarkasme snakker jeg nedlatende.

Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Jeg pleier å bruke fordommer om grupper, men ser jo nå fra flere kilder at det er helt rett å bruke de om personer også, selv om det ofte blir brukt mot grupper. Du syens det er flaut? Det sier litt mer om din modenhet.
Vis hele sitatet...
Jeg retter opp deg etter du skal prøve å leke smart med å rette opp noen andre (Som faktisk hadde rett fra starten), som jeg nevnte i mitt forrige innlegg (Jeg trodde jeg formulerte meg i en grad slik at du fostrod dette, nå ser jeg at det gjorde jeg ikke, beklager at det ble litt vanskelig å forstå). At du ikke ser det, og kommer med innspill om hva som er modent og ikke i den sammenhengen får meg virkelig til å fundere litt på deg som person. At du mener at det er u-modent av noen å bruke dine egne påpekelser på deg selv sier jo litt om deg?

Nå ser jeg at denne diskusjonen ikke kommer noe lengre og at du ikke klarer å (Ikke vil?) innse hva som blir ansett på unødvendig språkbruk i en ellers saklig og spennende debatt. Takk for praten!
Sist endret av SoppVandreren; 4. november 2015 kl. 22:58.