View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg nevner ingenting om lav utdanning og xenofobi (selv om jeg, bare for å ha nevnt det, mistenker at det ligger en korrelasjon der), jeg nevner heller ingenting om lav utdanning og idioti. Jeg nevner faktisk ingenting om lav utdanning i det hele tatt - den konteksten er det kun du som tillegger det jeg skrev.
Vis hele sitatet...
Kanskje det er en korrelasjon, kanskje ikke. Hva så? Har de med høyere utdanning mer rett? Deres meninger er verdt det samme som de med lav eller ingen utdannelse. Det der er Sheldon Cooper-tankegang - har du lavere utdannelse er du og det du sier irrelevant. Bra stemmesedlene er uenige. Dessuten vil jeg bare poengtere at, hvis du har rett og det er en korrelasjon, så er det fortsatt smarte folk med høy utdannelse som er enig med disse og vica versa. Det er ikke et godt argument at noe er riktig bare fordi flere av dem med høy utdannelse mener det sammenlignet med dem med lav utdannlse. Du nevnte kanskje ikke noe om lav utdanning det forrige innlegget ditt, men du gjør det i dette likevel, så det ble vel bare lest litt mellom linjene.

Sitat av robhol Vis innlegg
Alt jeg sa er at folk som lister "livets harde skole" i felt for "utdannelse" (der andre enten setter sin faktiske utdannelse eller holder kjeft) som regel ikke har et sylskarpt intellekt.
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke det ene eller det andre, bare spør her. Dømmer du folk etter tre ord de har skrevet på facebookprofilen sin? :P Jeg ha en på facebook som har skrevet akkurat det der. Ikke spesielt innvandringsfiendtlig, litt kanskje. Har andre på facebook som ikke har skrevet "livets harde skole", og hans vegg ser ut som VGs kommentarfelt før 22. Juli.
Herregud så enkelt det må være å leve i en svart/hvitt-verden.

Håper dere tar den lille, enkle teksten som tok meg en time å skrive, faller i smak. Men vær litt tålmodig med meg, jeg er jo tross alt bare en lavpanna fyr som er mest vant til å komme med idiotkommentarer.
Sist endret av TrippyKing; 4. november 2015 kl. 22:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.