View Single Post
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Nei, nå må du gi deg. Jeg har gitt flest KP til slashdot, og han snakker ikke nedlatende om noen. Påstander uten noe form for grunnlag.
Vis hele sitatet...
At du gir KP til slashdot blir like urelevant som om jeg skulle sagt at jeg er helt enig i hva IS driver med, men jeg ga tommelen opp når Russland slo tilbake. Her er noen sitat som du har gitt KP til og jeg mener er nedlatende. De kan være sanne, men de kunne også ha vært formulert på en finere måte på lik måte som Ole kunne ha snakket til Per på en skikkelig måte:

Sitat av Lotuspotus Vis innlegg
Livets harde skole (LHS) med linjevalget Klipp & Lim med vekt på Julepynt.

Finner neppe den neste kreftvaksinen eller prisnominerte romanen blant dem
Vis hele sitatet...
Sitat av reklame Vis innlegg
For hva vet bussjåføren du bruker som eksempel om hvordan samfunnsgrupper fungerer?
Vis hele sitatet...
(Jeg vet at det var #bajjaz som dro frem dette, men her blir det henvendt til at personen ikke vet noe om dette fordi han er en busssjåfør og ikke for hans teoretiske og/eller praktiske erfaringer.)

Sitat av slashdot Vis innlegg
Det går an å komme med intelligent kritikk, som t.d. provo her på bruket gjer, eller du kan komme med lavpanna idiotkommentarer.
Vis hele sitatet...
Her er du selv nedlatende:

Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Jeg husker selv min ukritiske holdning til generell forskning og jeg plukket ivrig ut de søylene jeg synes så bra ut i forskningsrapporter uten å skjønne hvordan metode som var brukt. Begrep som kildekritikk, validitet og reliabilitet var totalt ukjent for meg før jeg hadde hatt metode & statistikk ift. studier.
Vis hele sitatet...
Du prøver å få frem at man trenger en form for utdanning for å kunne saklig og korrekt kunne uttale seg om diverse tema fordi man ikke klarer å bedømme om det man leser er sant eller ikke.

Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Ai, jeg trodde jeg hadde formulert meg i den grad at folk forstod at jeg var ute etter ulike forklaring(er)/teori(er). Nå ser jeg at det kan tolkes annerledes ja. Takk for påminnelsen
Vis hele sitatet...
Om dette faktisk er ment nedlatende eller ikke kan du nok nekte på og jeg kan ikke bevise deg imot da dette er dårlig formulert når det er i tekst-format.

Jeg vil ikke si at hva jeg skriver er påstander uten grunnlag, da disse ligger rett under nesen din. Nok en gang vil jeg frasi meg noen som helst meningen om debatten's tema.