View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Jeg ville heller spurt en antropolog, eller en småbarnsfar i Groruddalen, da selvfølgelig en uten "livets harde skole" på facebookprofilen, siden det tydeligvis er diskvalifiserende.
Vis hele sitatet...
Ja, så klart har tverrfagleg forskning større truverdigheit i samansette spørsmål, men det vil ikkje sei at folka i SSB ikkje kan komme fram til gode tal. Statistikk er både eit fag og eit verkty, og antropologer bruker garantert statistikk i faget sitt. SSB har nok og ein rimeleg samansett arbeisstokk, med mange ulike utdanninger, frå reint statistisk til humaniora.
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Påstanden var at økonomer og analytikere bosatt i et 100% norsk segregert område skulle kunne vite mer om innvandringens negative konsekvenser enn de som bor der.
Vis hele sitatet...
Og det kjem litt an på korleis ein ser på det. I detalj - nei. Men som makroskopisk konsekvens, så vil det å bu i området gi deg relativt lite informasjon, og innehalde veldig mange kjelder til confirmation bias. T.d. vil du neppe legge merke til Muhammed som går på jobb 0500 og kjem heim klokka fem, men du vil legge merke til Zahled som banker kona fem timer for dag. Du får kort og godt ikkje eit komplett bilde av situasjonen.
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Linken var bare ment som et eksempel på hvor mye de bommer på det som er deres eget fagfelt, hvorfor skal vi da spørre dem om noe som ikke er det?
Vis hele sitatet...
Vel. For det første er det uinteressant i kor mange tilfeller dei bommer. Det er derimot interessant i kor stor andel av sakene dei bommer - og med kor mykje. Viare så nyttar dei nok ofte eit konfidensintervall på 95%, som vil sei at dei reint statistisk vil ta feil i eit av tjue tilfeller - utan at det er grunn til å skrape fagfeltet.
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Skal en økonom bosatt segregert kunne fortelle meg om hvordan innvandrerne i nabolaget mitt oppfører seg mot meg? bedre enn meg selv?
Vis hele sitatet...
Nei, men dei kan antakeleg fortelje betre enn deg om ulike integreringstiltak fungerer, fordi dei har metoder for å fjerne skeivheiter i utvalet sitt.