View Single Post
Sitat av Amygdala91 Vis innlegg
Jeg har vel aldri sagt at jeg ikke synes det er en nedlatende tone? Det jeg påstår er at ikke mange har mobbet dem.

Å hevde at mange mobber de er jeg ikke enig i. Men for all del, jeg ser jo at det er enkeltinnlegg som er av stor negativ karakter.
Vis hele sitatet...
Om du ikke forstår at det å snakked nedlatende til noen ikke er mobbing får meg til å cringe. Om alle barna på skolen snakket nedlatende til en så blir dette mobbing. Slik er det også i det voksne liv. Man kan heller ikke unngå å se at du gir KP til de som snakker nedlatende og mener at man trenger utdanning for å kunne forstå hva en snakker om, som du selv skriver. Dette er tull og tar seg ikke ut å mene. Orker ikke å blande meg inn i dette når jeg ser hvilket trangsynt nivå du argumenterer på, da jeg heller ikke er intressert i å debuttere i denne tråden's tema men kun vill påpeke hvor feil du tar i dine siste poster.
Om du mener at det er et fåtall som har vært nedlatende så kan vi ta frem nok et eksempel fra en skole. Ole snakker til Per på en nedlatende tone, himler med øyene og får alle de andre barna til å flire. Dette er hvordan KP fungerer i denne debatten.
Sist endret av SoppVandreren; 3. november 2015 kl. 21:57.