View Single Post
Esbos's Avatar
Trådstarter
120
Sitat av Flaskepost Vis innlegg
MacBook er ikke en dum pc til det bruket du ser for deg. Fordelen med MacBook er at du vet at du får et meget godt tastatur, god skjerm, og god batteritid. OS X er faktisk ikke så ille. Etter Mavericks kom til verden har jeg nesten ikke brukt Windows (7) på min MacBook (mid 2010, hvit). Det er bare å venne seg til noen "gestures" på pekeplaten, og at CMD omtrent = Ctrl, så er du "good to go" for de fleste oppgaver. Om du har tenkt å kjøre noen litt mer krevende oppgaver ville jeg dog vurdert å gå for en MacBook Pro Retina. Denne har ganske mye kraftigere CPU og skjermkort enn Air, og er ikke spesielt mye større. Den er derimot litt dyrere, så du må tenke litt over om du faktisk vil ta sjansen.

Personlig tror jeg du hadde greid å venne deg til det relativt fort, og nytt bruken. Husk at du kan installere Windows om du vil på en Mac, og at adaptere får du kjøpt for en femtedel av prisen på dealextreme.com.
Vis hele sitatet...
Spørs på om det ikke blir en mac på meg.


Sitat av blAckstar1x Vis innlegg
http://www.komplett.no/acer-aspire-v...553#!tab:extra denne har alt for budsjettet dit. . ville anbefalt denne, pga har ssd og alt det du hadde lyst på
firekjerne + 1920x1080 skjermoppløysning osv.
Vis hele sitatet...
Jeg så denne. Sammenlignet den med ATIV'en og, selv om denne er 1000,- billigere, den har dårligere skjerm oppløsning, batteri og prosessor. Derfor helte jeg mer mot ATIV'en.