View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Loddyh Vis innlegg
Jeg forstår redselen din, men dette skal gå bra. Rolig nedtrapping, også må du utfordre deg selv litt. Men blir det for tøft så oppsøker du lege. Jeg kjenner ikke situasjonen desverre men jeg har venner som fortalte meg om svetting og søvnløse netter, men som det sikkert er med all rus så er det følelsen av å være urolig og at du mangler komforten som er utmattende
Vis hele sitatet...
Det er spesielt er par av guttenes bruk som bekymrer meg, de elsker det virkelig, og opplever at de nå for første gang på lenge faktisk klarer å være seg selv.. Den typen karer som ikke kommer til å oppsøke hjelp for problemene sine med det første, er jeg litt redd. Spesielt nå, som de har fått seg denne jævla krykka. Det skumle er jo at effekten vil bli borte med toleransens økning, og hvor faen ender dette da, tenker jeg mye på.

Takk for at du hører meg, jeg setter pris på det. Jeg tror også det skal gå «fint», men det virker som det har gått så langt nå at det er snakk om jo før de gir seg, jo bedre vil det gå. Benzo kan være så skummelt, den jævla halveringstiden. Noen ganger virker det som de våkner opp like ruset som de la seg, og starter dagen med alt for mange piller, helt jævla automatisk