View Single Post
Typisk noia. Noen får noia over politiet. Jeg har aldri skjønt det. Er ikke en smule redd for å bli tatt og om jeg ble huket inn hadde jeg ikke fått noia heller.

Hjernen min går derimot i overdrive med overanalysering av egen atferd og jeg føler måten jeg snakker eller beveger meg på blir helt retarded. Mine eller veldig greie sosiale ferdigheter reduseres til et punkt som minner om sterk sosial angst.

Heldigvis fant jeg ut hvordan man kan fikse det. Det tok en del trial and error og var ikke så åpenbart som det burde vært. Det jeg kom frem til, til slutt, var å slutte å røyke.

Nesten alle vennene jeg har, har etterhvert som de drar på årene også fått mere negative effekter av cannabisrusen i takt med alderen (vet ikke helt hva det skyldes men det går igjen) har opplevd at at denne metoden er ekstremt effektiv.

Det kan virke som negative effekter knyttet til cannabisrus så og si kan fullstendig elimineres ved å slutte å ruse seg på cannabis.

Det høres kanskje åpenbart ut, men det er veldig tydelig basert på x antall tråder på forumet og anekdotiske erfaringer fra andre jeg kjenner som gjevnlig har besøkt en rus de ikke liker at det ikke er så lett å komme til den konklusjonen som man skulle tro.

Men jeg er ikke utdannet lege eller ikke psykiater så ta mine råd med en klype salt. Det kan hende du bare må innta en høyere dose eller bruke valium for å få bukt med bivirkningene av cannabisrusen. Eller så kan det hende at du må prøve en annen type strain med forskjellig forhold mellom cannabinoder og THC. Den kvalitative opplevelsen av noia varierer visst veldig fra strain til strain.
Sist endret av Picard; 31. mai 2020 kl. 10:15.