View Single Post
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
367
Sitat av 420master Vis innlegg
Kan egt anbefale alle som er i samme båt som meg å heller teste mda
Vis hele sitatet...
sånn off the record så ville jeg anbefalt å finne lykke uten rusmidler! Du høres ikke så ulik ut fra meg, og selv om alle mine lykkeligste øyeblikk har skjedd mens jeg er rusa så har det ikke gitt meg noe lykke all in all.

Men sånn on the record; Hold deg til hasj og hvis du skal ta mdma eller mda og vil fortsette og nyte det til samme grad du har gjort dine første ganger, så handler det rett og slett om og bruke det ansvarlig. dvs. feks. ha en 2-3 mnders pause mellom hver gang du tar det eller holde deg til anbefalte doser.
Sistnevnte er selvfølgelig litt lettere å utføre om du klarer å ta lange pauser mellom hver gang så du slipper å krangle mot en toleranse..

Iallefall for meg så finnes det ingen bedre følelse en det jeg har hatt på mdma, og hvis man tenker litt over det så er det faktisk skikkelig skummelt å tilsette et stoff som gir en følelse som er 100 ganger bedre en sex, kun fordi du kan, uten noen form for biologisk grunn.
Dette kunne jeg snakket om lenge, om hvordan man driter i kroppens naturlige belønnings systemer og bare tilsetter noe som er så belønnende for vårt system at naturlige prosesser blir nærmest null i sammenligning, men det skal jeg spare dere for.

Bare ta vare på deg selv kompis, det går an å danse og ha det gøy edru også ( ja jeg sliter med det selv men jeg har visstnok hørt at det går an )