View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Nordmann25 Vis innlegg
Sykt kjipt svar @mollypolly, men medisinsk cannabis er nå lovlig i Norge så å få resept via Schengen setter ingen demper for mine drømmer!
Vis hele sitatet...
Medisinsk cannabis har aldri vore ulovleg i Noreg. Det er enkelt og greit ikkje eit preparat med generell markedsføringstillatelse, og det må då gjerast untak etter strengare reglar for det, på linje med annan uregistrert medisin.
Sitat av Nordmann25 Vis innlegg
Jeg ser ingen spesiell grunn til at jeg ikke skal få dyrke samme frø fra den weed strainen jeg ender opp med å få på resept.
Vis hele sitatet...
Det er ikkje lovleg å dyrke opiumsvalmuer om du får resept på paralgin forte. Det du kjem med der er svadaargumentasjon. Det er mange grunner til at det ikkje er lovleg, m.a. at medisiner skal produserast under sporbare og kontrollerbare forhold - noko du neppe får til heime. I tillegg vil jo det åpenbart vere problematisk å kontrollere mengdene. Det at du får resept på ein pakke PF vil ikkje sei at du får resept på ubegrensa mengde opiater. Resept på cannabis vil vere fullstendig identisk: resept på 10g vil ikkje sei at du kan bruke 100g lovleg.
Sist endret av vidarlo; 25. juni 2017 kl. 01:43.