View Single Post
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Grisedigg Vis innlegg
Mexy, trodde du hadde bedre peiling enn meg, men viser seg at du ikke vet hvordan det funker, til tross for 1400 kvalitetpoeng på forumet. At det finnes svartelisting er ett faktum. Det er tollen som har det, og de som sorterer posten har en liste over adresser der posten skal sendes til toll (det er kun tollen som har lov å åpne pakkene). Du får svartelisting av narkotika vet jeg. Spørsmålet mitt på forumet her var om noen visste at det kunne gjelde legemidler også. Svartelisting varer vanligvis 3 mnd, men kan vare ekstra lenge viss det er noe alvorlig. Viss DU får svartelisting så gjelder det alle som har samme adresse som deg, i tilegg til for eks postaddressen til arbeidsplassen din, viss du har adresse der.
Vis hele sitatet...
Isåfall funker den svartelistingen dårlig. Jeg vet bare at tollen har skjerpet seg. Men at de svartelister folk som bestiller små mengder narkotika/legemidler har jeg ingen tro på, basert på at jeg har fått igjennom flere foresendinger etter jeg har fått legemidler/narkotika stoppet i tollen.

Godt mulig hvis det er snakk om mer alvorlige tilfeller, som innførsel av store mengder eller smugling av våpen.

Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Jobbet i Posten før, da kom det pakker som var sendt innenlands til personer som var svartelistet, de skulle bli sendt rett til enten tollen eller politi ( husker ikke hvilken av de to vi sendte til).
Vis hele sitatet...
Og hvordan blir man svartelistet? Alle på det lokale lensmannskontoret her vet godt at jeg har bestilt knark av forskjellig slag(i mindre mengder/til eget bruk) både innenlands og fra utlandet. Likevel får jeg mine innenlands bestilligner hver gang, og av og til fra utlandet (utenlands bestillinger er uansett dødfødt mtp tollen har troppet opp etter alt hysteriet om nettbutikker med "syntetisk hasj").
Sist endret av Mexxy; 23. april 2016 kl. 11:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.