View Single Post
Vær i Brussel fem ganger nå Delirium er å anbefale på kvelden/natten, liker meg best i kjelleren der. Folk som er der er veldig lette å komme i kontakt med og det er ikke noe problem å finne .

Ellers så er Au Bon Vieux Temps en veldig fin bar å sitte i, får følelsen av å dra tilbake i tid og det er ikke så mange turister der siden den er litt gjemt.

Théatre Royal De Toone er en veldig fin opplevelse å dra på. Om du skal dra p en forestilling så er den på fransk og varer en del timer. Det er og en bar med mye øl og veldig fine lokaler med dukker som henger rund på vegger og i tak.

Booze'n Blues som ligger i Rijkeklarenstraat 20 Rue des Riches Claires er veldig fin plass om du ønsker liker blues.

Har vært i brugge 2 ganger, og blir like skuffet. Det er en typisk turistplass med høye priser på mat, det er ikke så mye butikker om du ønsker det. Utenom sesongen er mye av spisestedene og attraksjonene stengt, men vist du liker å se på bygninger osv er det helt topp.

Om du ikke har noe problem med å gå 30-40 min kan jeg anbefale Place du Jeu de Balle som har et enormt loppemarked.