View Single Post
Sitat av lint98 Vis innlegg
djxfade, du skrev det som et motargument til at jeg sa man trenger et par lapper. Det koster meg ingenting å laste ned FL, lage en låt, slenge den ut på internett, brenne ut på cd(kvaliteten på musikken ses jo bort ifra her). Og du er jo enig i at det koster 10-15000 for å lage en sang om du leier utstyr(noe som forøvrig vil gi deg jævlig bra utstyr).

Så jeg fatter ikke at du ikke forstår at det er en enklere prosess å lage middelmådig elektronisk musikk enn å lage middelmådig "resten"-musikk, og at det derfor er mer dårlig musikk i omløp i sjangeren elektronisk musikk enn i musikk som spilles på tradisjonelle instrument.
Vis hele sitatet...
Hvem snakker om middelmådig musikk hele tiden.. eller hvorfor snakke om det i det hele tatt?! Hvorfor sammenligne middelmådig musikk?

Lint, vi forstår at du hater elektronisk musikk, og at du ikke har peiling på noen ting. Du fremstår som en som tror at det å klimpre på en gitar og slå på et trommesett i et band er så jævlig dyrt i forhold til å lage elektronisk musikk, da tar du feil. Om du bare hadde visst hva man trenger... Skal man lage musikk med kvalitet (jeg ser ikke grunnen til å snakke om middelmådig musikk, who cares about that?) så koster det penger, man trenger synther og utstyr osv.. Du driver å maser om en haug ting som ikke henger på grep i det hele tatt.

Og jeg venter fortsatt på at du skal lage litt elektronisk musikk til oss (middelmådig eller ei)....