View Single Post
Sitat av tafsern Vis innlegg
"Like every Prodigy album, the new album isn't going to be like a band playinh, with five guys in a band and guitar and every track sonically sounds the same. The sonics is what it is. Prodigy have never been like that, every track has its own feel, because it starts in the studio with electronic music. It's not like grabbing a guitar and playing the same sound on every song. It just has to have that fucking energy that I feel, whether it's fast or slow, as long as it has that then it
s right."
Liam Howlett, Prodigy

Jeg hører da på rock osv jeg også. Elsker gitarsoloer. Men du, av mange, tror fortsatt at god musikk laget på data er gjort på 1-2-3, mens du får gitaren til å fremstå som et vanskelig instrument man trenger mange år på å beherske...Hva legger du bak dette? I tillegg mener du at det er idiotisk å disse andres musikksmak, når du 2 ganger rakker ned på elektronisk musikk, hvordan kan jeg da ta deg seriøst?
Vis hele sitatet...

ja jeg mener at en gitar er vanskligere å beherske en pc. klart du trenger å sette deg inn å lage musikk på pc'en også og sier ikke at det er lett, har ikke nevnt noe om det, men det er ikke et instrument du sitter å øver på å beherske som et "vanlig" instrument, du skjønner vel hva jeg vil fram til?
jeg rakker heller ikke ned på elektronisk musikk, det jeg prøver å fremstille er at musikk er forskjellig fra hvilket øre som hører. jeg sier at elektronisk musikk for MEG er en masse lyder blandet på en pc. jeg sier ikke det er dårlig musikk, jeg respekterer det like mye som alt mulig annet.

Sitat av tafsern Vis innlegg
I tillegg mener du at det er idiotisk å disse andres musikksmak, når du 2 ganger rakker ned på elektronisk musikk
Vis hele sitatet...
hvor er det jeg har rakket ned på musikk smaken din? det jeg sier er at det ikke gir meg noe spessielt, annet en et par fete rytmer og noen fine melodier innemellom. Det er ikke dårlig musikk, det er bare jeg som ikke liker det.
jeg har ikke rakket ned på noe som helst, for det jeg har skrevet er gjort personlig, ganske bevist for å ikke rakke ned på noens musikk smak. u see?
Sist endret av spliffer; 4. februar 2009 kl. 21:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.