View Single Post
Sitat av StaiN Vis innlegg
Jeg har en svært brei stil ifra Reggae til blues og folk.Menne ja jeg er litt kresen på musikken jeg liker så kanskje derfor de fleste syns jeg har sær musikk smak.Å si mestparten av musikken er så banal og litterært verdiløst viser din manglende peiling på musikk.Og med sånt utsagn så regner jeg med du hører på fjortiss trance som de andre kaller det her.Jeg sa Musikken og teksten er det jeg hører på så derfor blir ikke trance/electronica noe for meg.Viss du hører bare listepop til vanlig så er det nok banalt menne alle vet jo att de virkelige gode artistene ikke er på top20 i europa.Alle må da vel få ha en mening.Og min mening er: hør på trance/electronica så mye du vil så lenge jeg slipper å høre på, det finnes jo tross alt værre ting.
Vis hele sitatet...
Du skrev at tekstene var viktige for deg, det er greit nok det altså, men mesteparten av tekstene i relativt populær musikk har lav litterær kvalitet. Det finnes selvsagt unntak, men om du bare hører på denne musikken så kan du ikke høre på så mye.

Forøvrig så hører jeg ikke på trance og svært lite listepop, men jeg hører endel på elektronisk musikk.