View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Be politiet sjekke overvåkingskameraer på det første apoteket så er det enkelt å sjekke ut av saken om du fikk tilbake resepten eller ei. Med mindre det er «jallajalla»apotek, så har det overvåking over disken hvor medisiner håndteres og betaling mottas- dette er ganske standard hos utsalgssteder generelt høres ut som du virkelig har hatt litt uflaks, og i tillegg møtt en vrang apotekansatt håper du oppdaterer hvordan det går ��
Vis hele sitatet...
Regner med at dette ordner saeg, ja.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvorfor hadde de håndjern på deg? Ble du arrestert? Hadde de arrestordre på deg? Måtte du bli med politiet?

Det er noe som skurrer her. Til og med jeg synes det virker som om du har gjort noe mistenksomt - mulig jeg er litt blendet av den japsekommentaren din, da. Ikke at vi trenger noen krenkefest her. Fort gjort å skrive/si sånt om personer man er forbannet på.
Virker som om både politiet, apotekene og tannlegen er rimelig sikre på at du har tuklet med papiret. Men samtidig, helsevernet og politiet er kjent for å surre en del...

Dersom du er uskyldig, så kan du slappe helt av. De har bevisbyrden, og uten bevis blir det jo henleggelse.

Interessant tråd.
Vis hele sitatet...
Jeg ble i utgangspunktet arrestert, og måtte bli med politiet. Jeg tror at jeg slapp å bli med dem fordi jeg hadde fått ordnet det med telefon til tannlegen osv. mens de var tilstede.

Sitat av Rosander Vis innlegg
Så, to forskjellige apoteker misstenkte at det var noe galt med resepten?
Begge gangene apotekene prøvde å ringe tannlegen din så var telefonen stengt?
På morgenen etter ringe to forskjellige apotek samme tannlege for å spørre om den samme resepten?

Og du lurer på hvorfor de misstenker at det er noe muffens her?
Bruker du til vanlig?

Jeg likte spesielt da du skrev dette: "Dersom de fremdeles sitter på bakbeina og nekter å utlevere når jeg kommer imorgen, så kommer jeg til å be de ringe politiet. Så får vi se."
"Ventet i 10 minutter. Plutselig kommer politiet."
Vis hele sitatet...
Det ene apoteket ringte midt på dagen, dvs. ca 12:30. Da var telefonen stengt til 12:45. De ringte nok etterpå, samme dag.
Det andre apoteket ringte akkurat et par minutter etter at tannlegekontoret var stengt, altså 15:31 eller noe.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hahaha. Jeg skulle egentlig skrive i forrige innlegg at jeg gledet meg til freakere som er gløggere enn meg plukker dette sammensuriet av en historie fra hverandre. Er nok en logisk brist her og der.

Kan ha en sammenheng med TS sin pillebruk - no offense.

Skjønner ikke helt hva en tannlege skriver ut 20 valium for, med mindre du skal ha svært mange tannlegebesøk. Har aldri fått sånt fra tannleger, så jeg vet ikke hva som er vanlig, men synes det høres litt mye ut med 100mg diazepam for både ett, to og tre tannlegebesøk.

Dessuten kommer pillene i bokser med 25 piller - så hvorfor ikke fem til, når man først er i gang?
Vis hele sitatet...
Det er ikke mulig å skrive ut mindre enn 20 vival, så vidt jeg vet.