View Single Post
Jeg må si meg enig med mentalmelt her. Å kreve en unnskyldning er egentlig meningsløst, enda mer meningsløst blir det å kreve en skriftlig unnskyldning. Hva skal du med den, liksom? Ta den fram og lese den på dårlige dager? Vise den til barnebarna en dag? Og hva kan du gjøre om de ikke unnskylder seg? Hva er konsekvensen? Ingenting. Hadde det vært en type sak som var interessant for offentligheten, som at falske beskyldninger var spredt om deg i media eller noe, så hadde det vært en annen sak. Da ville det egentlig ikke vært så nøye om de følte for å gi deg den unnskyldningen, det vil uansett ha vært en innrømmelse av at de tok feil og på en måte renvasket deg.

En unnskyldning er ellers bare noe verdt om den er ekte. Alle kan lire av seg noen ord for å tekkes en sint kunde. Kanskje gjør de det, kanskje ikke. Fortell dem hva du tenker om hvordan du ble behandlet, si klart fra at du ikke synes slikt er greit, fortell gjerne hva det gjorde med deg. Hvis det er normale folk du møter, så får du en ekte unnskyldning fra dem.

Bare så det er sagt, så støtter jeg deg 100% i denne saken. Elendig oppførsel av apoteket og du har all grunn til å være sint. Du har selvsagt ikke gjort noe galt ved å kreve en skriftlig unnskyldning heller, jeg mener bare at når man plukker det litt fra hverandre i etterkant, så er det en ganske meningsløs ting å gjøre.