View Single Post
Siste nytt!
Vi begynner med forrige post, der jeg nevnte at jeg var der, og jeg og butikkmannen ble enig om at det er noe feil med brettet, slik at han skulle sende det tilbake.

Da han tok en telefon til serviceavdelingen i Sverige, mente de at grunnen til at vi opplevde hoverboardet som merkelig å stå på er at det var lite luft i dekkene på det tidspunktet. Det var det altså, dekkene var ikke pumpet helt opp, teknikmagasinet hevdet de ikke hadde noen pumper, så vi kunne ikke pumpe opp dekkene for å teste ytterligere. Jeg vet i utgangspunktet at dette ikke har sammenheng med problemene med brettet.

Så da han ringte dem, sa de at det var pga. lite luft i dekkene, og at brettet ikke var reparert, det var et helt nytt brett det, fra fabrikk!
What the fuck, et helt nytt brett? Nei. Jeg ser tydelig på dekselet at det har blitt åpnet og skrudd sammen igjen. Og problemet er jo der enda.

I går dro jeg tilbake dit med et annet hoverboard jeg har fra dem, det er helt identisk. Jeg ba mannen i butikken om å stå på det først, og så bytte til det de prøver å prakke på meg. Og da hadde de faktisk pumpet opp dekkene.....

Jeg kunne umiddelbart se at han ikke er rett person for å prøve brettene, han måtte støtte seg da han stilte seg på brettet, og kjørte veldig ustabilt og sakte, altså, uerfaren fører. Jeg for min del bare stiller meg på brettet og kjører i full fart fremover, som om jeg ble født til å gjøre det.

Han sa at med hans kjøring, så kunne han ikke merke at det er noe feil med brettet. Han skjønner at jeg merker det bedre enn ham, så han skal hjelpe meg litt til. Jeg demonstrerte like godt det, jeg kjørte i full fart gjennom kjøpesenteret med mitt eget hoverboard. Funka bra. Da jeg byttet til det andre, tryna jeg inne i kjøpesenteret, og han så det.

Det ble litt frem og tilbake med diskusjon om at "det er ikke meningen at du skal kjøre det så hardt at du tryner", "ja, men det er ikke meningen at dette skal skje heller, det er fullstendig utrygt å stå på dette. Jeg nekter å ta med det hjem, jeg kan ikke." og slike ting.

Han tok en telefon til sjefen, og vi tre ble enige om at når de i neste uke får inn et nytt parti med hoverboards, skulle jeg komme innom for å få et nytt hoverboard. Denne gangen skal jeg få det i eske, slik at jeg er 120% sikker på at brettet er fabrikknytt, noe det de har nå ikke er. Jeg tenkte å vise dem tegnene som viser meg at brettet er fabrikknytt. Da skal jeg også demonstrere at jeg ikke tryner på det.

Vet ikke hvorfor serviceavdelingen i Sverige skulle lyve om at brettet er helt nytt, og ikke bare reparert, men jeg er 120% sikker på at det er slik det er. Misforståelser med tanke på språkforskjell kanskje...

De er fremdeles på bakbeina med tanke på å heve kjøpet, de vil ikke la det skje enda.
Jeg får uansett et nytt brett da. Så ja. Fornøyd

Likevel; Veldig kronglete prosess, Teknikmagasinet!
Sist endret av Stingray; 11. september 2018 kl. 11:48.