View Single Post
Sitat av Soletti Vis innlegg
Altså, innlegget mitt var ikke ment negativt til deg på noen måte, ville bare få frem at det å bruke vaskehjelp fort fører til at man gjør det flere ganger/hele tiden og det blir fort dyrt i lengden.
Vis hele sitatet...
Utifra hva jeg kan se så er alle innleggene dine negative, enten er du bitter på verden, sur på folk, eller så er du jelly på andre og det de kan gjøre eller ta seg råd til.

Om du er sliten til sinns som ts sikkert er, er du i det hele tatt klar over for et ork det er å gjøre husarbeid?
Det er flott å få slikt gjort når man er i form ja, men nå skriver jo faktisk ts at h*n ikke er det og da er det så enkelt som at man gjerne trenger litt hjelp for å få stablet seg skikkelig på bena igjen.

Sitat av Soletti Vis innlegg
Men ville kanskje hørt litt rundt om du kanskje kjenner noen som hadde orka å hjelpe deg, skal ikke så mye mer til en å spandere en pizza og et par pils for eksempel så er det gjort før man aner.
Vis hele sitatet...
Og hvem faen vil vell ha kompiser rotende gjennom all dritten sin?
Det blir nok noe flaut og sikkert ikke særlig bra for en sliten psyke, herregud da mann, du kommer med de dårligste rådene jeg har lest på lang tid, du baserer deg på alle er akkurat som deg og derfor burde det gå helt fint.

NEI, det er faktisk ikke slik, vi er forskjellige alle sammen, selv om du sikkert hadde ryddet og shinet opp til den store gullmedalje så betyr ikke det at alle andre er like flinke som deg.