View Single Post
Egentlig svært lite siste året utenom nå. 2,5g i natt, mest armen/rumpa, en drop.
Tror jeg er tolerant eller merker rivo fra igår, for jeg fikk ikke noe form for godfølelse, og denne ER god. Jeg fløy på den for 3 dager sia, et skudd holdt to netter (0,4) så idk.

Siste 2 måneder hvor jeg har starta igjen har det vel sikkert gått 20g, men så kjøper jeg aldri speed uten benz og sove på ettersom jeg hater å ikke få sove eller spise.
Så jeg er sjelden lenger våken enn morgenkvisten, en dag. Har hatt noen forferdelige psykoser så legge meg må jeg etterhvert.

Sitat av Isvarmt Vis innlegg
Skjønner ikke folk kan bruke sånne enorme mengder, enten er det bare dritt du får tak i ellers må du være galt med deg lol
Vis hele sitatet...
Hvorfor drikker du ikke en kaffe da? Folk liker å bli facked up, det er jo hele poenget. Jeg kjøper ikke speed med en kompis for å ta 0,1 liner, vi kjører på også tar vi lange pauser. Dropper 0,5-0,7 osv, er da du blir i form vett.
Sist endret av Hvemhvaufo; 15. april 2024 kl. 06:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.